in

#რაშენდება: საცხოვრებელი კომპლექსი “Navi” გონიოში

Navi” ქალაქ ბათუმში, კერძოდ კი გონიოში (ანდრია პირველწოდებულის მესამე შესახვევი, N22) მდებარე პროექტია, რომლის მშენებლობა 2020 წლის ნოემბერში დაიწყო და მისი დასრულდება 2023 წლის 15 ივლისს (ექსპლუატაციის პერიოდი) იგეგმება. აღსანიშნავია, რომ ამ ეტაპზე Navi-ის მშენებლობა 7 თვით უსწრებს დაგეგმილ ვადებს. მიუხედავად პანდემიისა, დღეს პროექტის 80% უკვე დასრულებულია.

კომპანიის პროფილი:

პროექტი ხორციელდება B2B Development-ის მიერ, რომლის სამშენებლო პარტნიორია კომპანია  „ანაგი“, რაც მშენებლობის საუკეთესო ხარისხის გარანტიას იძლევა.

პროექტის დასახელება:

“Navi”

კონცეფცია:

Navi წარმოადგენს 17 სართულიან პრემიუმ კლასის საცხოვრებელს, რომლის კონცეფცია გულისხმობს 4 სეზონზე შექმნილ ინფრასტრუქტურასა და სერვისებს მათთვის, ვისაც უყვარს გონიო, მთა, ზღვა და ეკოლოგიურ გარემოში ოჯახთან ერთად დასვენება და ინვესტიციის განხორციელება.

არქიტექტურა:

ზვიად ბურჭულაძე

დეტალური ინფორმაცია აღნიშნული პროექტის შესახებ იხილეთ ქვემოთ მოცემულ ცხრილში:

მიწის საერთო ფართი: 1715
ბინების რაოდენობა: 100
სართულების რაოდენობა: 17
საცხოვრებელი სივრცის მინ. ფართი: 34
საცხოვრებელი სივრცის მაქს. ფართი: 50,5
აივნებისა და ტერასების მინ. ფართი: 5
აივნებისა და ტერასების მაქს. ფართი 15.5
ჭერის სიმაღლე: 3,2
საქვაბე და საერთო ტექნიკური სივრცეები : 2005.6
შიდა ეზო: 2500 მ.
გამოყენებული სამშენებლო მასალა: პროექტი ააშენა კომპანია “ანაგმა“, რომელიც მშენებლობის პროცესში იყენებდა ლაბორატორიულად შემოწმებულ უმაღლესი ხარისხის სამშენებლო მასალებს.
კარფანჯარა: ალუმინის ერთიანი კონსტრუქციის კარ- ფანჯარა, რომელიც შეფუთულია ორმაგი ენერგოეფექტური და ფერადი შუშით.
ფასადის მოპირკეთება: რამდენიმე ტიპის ფასადის მოპირკეთება, მხარეების მიხედვით:

მთის მხარეს გამოყენებულია ალიკა ბონდის ვენტილირებადი ფასადი, რომელიც ინარჩუნებს იზოლაციას, იცავს შენობას სიცხისგან ზაფხულში და ზამთარში – სიცივისგან. პანელებს აქვთ მდგრადობისა და წონის საუკეთესო ფარდობა და მაღალი ცეცხლმედეგობის კოეფიციენტი.

ხანძარ საწინააღმდეგო სისტემა: კომპანიის პარტნიორია „ელპლუსი“, რომლის სამუშაოები მოიცავს შემდეგ მომსახურებას:

·        სახანძრო ვენტილაცია;

·        ავტომატური ხანძარქრობის სისტემა;

·        სამისამართო სახანძრო სიგნალიზაცია;

·        ავარიული განათება

ლიფტები: 2 KONE-ს ბრენდის ლიფტი, რომელთაგან თითოეული გათვლილია 1600 კილოგრამზე / 24 პერსონაზე.
ავტოსადგომი: პროექტს გააჩნია 25 მიწისქვეშა და 25 მიწისზედა უფასო საპარკინგე სივრცე
ჩაბარების პირობა: ამ ეტაპზე დარჩენილია 16 აპარტამენტი, რომლებიც იყიდება სრულად გარემონტებული კონდიციით, საკუთარი ავეჯითა და ტექნიკით. ავეჯის კუთხით, პარტნიორი კომპანიაა „ბელისა“
დასრულებული პროექტის მენეჯმენტი: NAVI-ის მენეჯმენტი
ფასების დიაპაზონი საცხოვრებელ ფართებზე (1 კვ.): 1750$ – 2400$ (შედის იავანიც)
ფასების დიაპაზონი აივნებსა და ტერასებზე (1 კვ/)
ფასების დიაპაზონი კომერციულ ფართებზე (1კვ/მ):
ავტოსადგომის საფასური: 10 000$
გადახდის პირობები: ·        12 თვიანი შიდა 0%-იანი განვადება. პირველადი შენატანი არის 30%;

·        20 წლამდე საბანკო განვადება პროექტის პარტნიორი – საქართველოს ბანკის დახმარებით.

პროექტის უნიკალურობა: პროექტი გამოირჩევა უნიკალური არქიტექტურული დიზაინით, რომლის სტილი მოგვაგონებს ხომალდის სტრუქტურასა და მის ლურჯ აფრებს, რაც იდეალურად ერწყმის გარემოს. ნავი მდებარეობს სანაპიროს პირველ ზოლში, ზღვიდან 30 მეტრში.  უნიკალურია თავად გონიოს ლოკაცია, მისი ბუნებრივი, ისტორიული თუ კულტურული მნიშვნელობით. ასევე პროექტის კონცეფცია, რომელიც მოიცავს 4 სეზონზე სხვადასხვა სერვისებით და ინფრასტრუქტურით სარგებლობას:

·        საცურაო აუზი;

·        ფიტნეს ცენტრი;

·        ბიბლიოთეკა;

·        შეხვედრების 4 ოთახი;

·        რესტორანი/ლაუნჯი

·        რესეფშენი;

·        დაცვა;

·        ქიმწმენდა;

·        მიწისქვეშა და მიწისზედა პარკინგი;

·        გაქირავების სერვისი.

 

უნიკალურია აპარტამენტების დაგეგმარება, რომლის ნებისმიერი სიღრმიდან იშლება ზღვის გარანტირებული ხედით.

ყველა აპარტამენტი აღჭურვილია სმარტ სისტემით.

ეს არის ადგილი, სადაც შესაძლებელია ოჯახური დასვენებისა და ბიზნეს საქმიანობის შეთავსება.

დამატებითი ინფორმაცია “Navi”-ს შესახებ ხელმისაწვდომია კომპანიის ოფიციალურ ვებ გვერდზე:

რუბრიკის წარმდგენია საქართველოს ბანკი.

პირველი ქართული ბანერი მეტა სამყაროში ალიანს ჯგუფს ეკუთვნის

სანაპირო სახლი ესპანეთში – Roman Izquierdo Bouldstridge-ის პროექტი